RSS

(Gambar) Majlis Resepsi Ashraf Muslim Dan Noor Dayana


Gambar masjlis resepsi Ashraf Muslim dan Noor Dayana.Pada 17 Sept 2011 telah berlangsungnya majlis resepsi pelakon, Mohd Ashraf Muslim dengan pasangannya, Noor Dayana binti Lokman. Sebelum ini, pasangan ini telah selamat diijabkabulkan di Kota Mekah pada 1 Syawal lalu.

Ashraf dan Dayana tampil dalam persalinan berona putih dan lilac rekaan Ezuan Ismail. Majlis berkonsepkan perkahwinan Inggeris ini berlangsung di rumah pengantin perempuan di Villa Bestari, Kg. Sungai Pusu, Gombak, Selangor.
Majilis resepsi pelakon Ashraf Muslim, 30, bersama pasangannya Noor Diyana binti Lokman,24, berakhir kira-kira jam 4.00 petang tadi. Majlis yang berlangsung di rumah pengantin perempuan ini berlangsung secara sederhana tetapi meriah dengan kehadiran rakan-rakan, kenalan dan saudara-mara kedua-dua belah pihak pengantin. Majlis dimulakan dengan perarakan pengantin ke pentas utama pada jam 1.30 petang.
Pihak lelaki membawa sembilan dulang hantaran yang terdiri daripada Al-Quran, Telekung, Beg Tangan Salvatore Ferragamo, Jam Tangan Esprit, I-Phone 4, Sireh Junjung, dan kek. Manakala pihak perempuan membalas dengan 11 dulang hantaran. Antara buah tangan untuk pihak lelaki ialah Set Wangian Boss, Jam tangan Gucci, Al-Quran, Sepasang kasut Bally dan Cermin Mata Prada.Majlis resepsi pihak lelaki akandiadakan pada 24 September hadapan di Pusat Dagangan Antarabangsa Melaka (MITC), Ayer Keroh, Melaka 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors